Home » Blog » Youtube Διαφήμιση – 3 Χρήσιμες Συμβουλές

Youtube Διαφήμιση – 3 Χρήσιμες Συμβουλές

Το Video Είναι το Ήμισυ της Επιτυχίας!
==================================

Youtube Διαφήμιση - 3 Χρήσιμες ΣυμβουλέςΤο 2017, η προβολή διαφημίσεων YouTube συνεχίζει να ηγείται του κλάδου. Η μέση προβολή των διαφημίσεων στο YouTube αυξήθηκε συνολικά στο 95% το 2017, από 93% το 2016. Σε όλο τον υπόλοιπο ιστό και εφαρμογές, η μέση προβολή διαφημίσεων βίντεο είναι 66%. Για όλες τις διαφημίσεις βίντεο, τα κινητά και τα tablet συνεχίζουν να προσφέρουν τα υψηλότερα ποσοστά προβολής. Ωστόσο, τα ποσοστά ορατότητας διαφημίσεων βίντεο παραμένουν ασυνεπή σε όλες τις χώρες.

Στη Google, διεξήγαγαν έρευνες χρησιμοποιώντας την τεχνολογία μέτρησης Active View με δεδομένα που βασίζονται σε διαφημίσεις βίντεο από τις πλατφόρμες διαφήμισης, όπως το Google, το DoubleClick και το YouTube, από τον Μάιο του 2017. Συμπεριλήφθηκαν οι διαφημίσεις βίντεο σε προγράμματα περιήγησης (επιφάνεια εργασίας, κινητά και tablet) και στην εφαρμογή YouTube για κινητά. Ελήφθησαν υπόψη τα δεδομένα προβολής βίντεο για τον υπόλοιπο ιστό και τις εφαρμογές (όχι το YouTube). Επίσης συμπεριλήφθηκαν διαφημίσεις βίντεο σε προγράμματα περιήγησης (επιτραπέζιους υπολογιστές, κινητά και tablet) και εφαρμογές.

Στην ανάλυσή αποτελεσμάτων διαπιστώθηκε ότι η προβολή των διαφημίσεων βίντεο συνέχισε να βελτιώνεται στο YouTube. Αλλά όμως παραμένει επίπεδη στον υπόλοιπο ιστό και τις εφαρμογές. Τα κινητά και τα tablet προσφέρουν την υψηλότερη ορατότητα. Η προβολή του επιτραπέζιου βίντεο συνεχίζει να υστερεί από το κινητό και το tablet.

Youtube Διαφήμιση - 3 Χρήσιμες Συμβουλές

Για τους Διαφημιστές 
Μάθετε αν έχουν προβληθεί οι διαφημίσεις σας και ακούγονται. Η αναφορά προβολής με δυνατότητα προβολής της λειτουργίας Active View στο AdWords, ο Διαχειριστής καμπάνιας DoubleClick και ο Διαχειριστής προσφορών DoubleClick επιτρέπουν στους διαφημιζόμενους να προσδιορίσουν εάν μια διαφήμιση μπορεί να προβληθεί από δυνητικούς πελάτες. Οι μετρήσεις ενεργής προβολής μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διαφημίσεις προβολής και βίντεο, συμπεριλαμβανομένου του YouTube. Έτσι μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα τη συχνότητα εμφάνισης της διαφήμισής σας σε μια τοποθεσία σε μια ιστοσελίδα, συσκευή ή εφαρμογή.

Youtube Διαφήμιση - 3 Χρήσιμες Συμβουλές

Βρείτε την Καλύτερη Προβολή
Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώνετε μόνο όταν η διαφήμισή σας μπορεί να προβληθεί από δυνητικούς πελάτες με προσφορές, με δυνατότητα προβολής κόστους ανά χίλιες εμφανίσεις (vCPM) στο Δίκτυο εμφάνισης Google και στους συνεργάτες βίντεο του Google στο AdWords. Αυτό σημαίνει ότι υποβάλλονται προσφορές για την πραγματική αξία της διαφήμισής σας που εμφανίζεται σε μια θέση προβολής για μια συγκεκριμένη τοποθέτηση.
Η προβολή είναι ζωτικής σημασίας, αλλά είναι μόνο το πρώτο βήμα για την οικοδόμηση επιτυχημένων καμπανιών διαφημίσεων βίντεο. Η προβολή είναι ένα μέτρο που δεν αποδεικνύει ότι η διαφήμισή σας ήταν αποτελεσματική. 

Λήψη της ενεργής προβολής της προβολής (Active View)
Η ενεργοποίηση της μέτρησης προβολής είναι το πρώτο βήμα για τη βελτίωση της προβολής διαφημίσεων. Μόλις οι εκδότες ενεργοποιήσουν τη μέτρηση προβολής στην πλατφόρμα περιεχομένου τους, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να μετρήσουν το ποσοστό προβολής των διαφημίσεων που εκτελούν στο περιεχόμενο του συγκεκριμένου εκδότη.

 viewability and audibility metrics in Active View

Χορηγείται μια σουίτα μετρήσεων προβολής στους κατόχους περιεχομένου και αγοραστές μέσων χρησιμοποιώντας την τεχνολογία Active View, την τεχνολογία μέτρησης προβολής της Google. Η Ενεργή προβολή λειτουργεί άψογα σε όλες τις διαφημίσεις βίντεο και προβολής στον ιστό και στις εφαρμογές.

Η ενεργή προβολή παρέχει στους διαφημιζόμενους, τους οργανισμούς και τους εκδότες προσαρμοσμένες μετρήσεις που τους βοηθούν να υπερβαίνουν τις συναλλαγές στο βιομηχανικό πρότυπο που έχει καθοριστεί από το MRC για προβολή. Οι προχωρημένες μετρήσεις προβολής επιτρέπουν στους εμπόρους να μετρήσουν τους μεμονωμένους στόχους σχετικά με το απόθεμα που αγοράστηκε από τις ανταλλαγές και το YouTube.

Η Έκθεση Μόνο στη Διαφήμιση δεν Αρκεί
Εκτός από την προβολή, η μέτρηση της ακουστικότητας γίνεται όλο και πιο σημαντική. Μπορείτε να μετρήσετε την ακουστικότητα της διαφήμισης χρησιμοποιώντας την τεχνολογία της Ενεργής προβολής. Μετρήσεις όπως η Audible Play στο DoubleClick καθορίζουν πόση από τη διαφήμιση έπαιξε με ήχο.
Είναι Αποτελεσματικός Τρόπος Διαφήμισης;
Η παρακολούθηση videos στο internet έχει απογειωθεί τα τελευταία χρόνια ενώ ολοένα και περισσότεροι χρήστες τα παρακολουθούν σε κινητές συσκευές χάρη στα δίκτυα νέας γενιάς. Όταν όμως μιλάμε για video στο internet ένα όνομα μας έρχεται στο μυαλό: το Youtube. Η διαφήμιση στο YouTube είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας. Το κόστος της διαφήμισης είναι σχετικά χαμηλό και λίγες οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα το αξιοποιούν. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι από στατιστικές έχει προκύψει πως ένα βίντεο προσελκύει το ενδιαφέρον περισσότερο από ένα απλό κείμενο με μια φωτογραφία. Η απόφαση είναι δική σας.
Πηγή: Google & DoubleClick

By | 7 Φεβρουάριος, 2018 | Blog

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate »