Home » Blog » Website Γιατί το χρειάζεσαι;

Website Γιατί το χρειάζεσαι;

Για να συνεχίσεις να επεκτείνεις την επιχείρησή σου είτε αυτή έχει π.χ. εκπροσώπηση στο facebook είτε στο Youtube, και να την πας στο επόμενο επίπεδο χρειάζεσαι Website. Είναι ένας κρίκος που το ένα συμπληρώνει το άλλο.

Η χρήση των Social Media δεν είναι πανάκεια στην αντιμετώπιση του προβλήματος της προώθησης της επιχειρηματικής σου ιδέας!

Θα σας υποδείξω ορισμένους τρόπους που θα σας βοηθησουν να »χτίσετε» ένα Website.

3 είναι οι λόγοι για τους οποίους χρειάζεσαι Website,

α. Ανακάλυψη

β. Αξιοπιστία-αναγνωρισιμότητα

γ. Πώληση-παράδοση προϊόντος

Ασ τα αναλύσουμε λίγο περισσότερο….

Με την δημιουργία ενός Website δίνεις την δυνατότητα να ανακαλύψουν εσένα, είτε είσαι ελεύθερος επαγγελματίας είτε την επιχείρησή σου στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στο Google, στο Yahoo και στις άλλες μηχανές αναζήτησης συμπεριλαμβανομένου και του Youtube που είναι η 2η μηχανή αναζήτησης σε δημοτικότητα.

Υπάρχουν κατηγορίες ανθρώπων όπως οι ηλικιωμένοι που δεν είναι εξοικιωμένοι με το facebook ή το Twitter ή το Youtube και θα ψάξουν στο διαδίκτυο για να βρούνε αυτό που θέλουν.

Εάν ΔΕΝ έχεις Website χάνεις μεγάλο μέρος Επισκεψιμότητας, κατ επέκταση Πελάτες και κατ’ επέκταση Χρήματα! Επίσης χάνεις μεγάλο ποσοστό Αναγνωρισιμότητας και Αξιοπιστίας που μπορείς να χτίσεις, καθώς και πιθανούς Συνεργάτες-Χορηγούς.

Το γνωρίζεις ότι πολλές επιχειρήσεις μπλοκάρουν την πρόσβαση των συσκευών των υπαλλήλων τους στο internet αποκλειστικά για το facebook και το Youtube, είτε η σύνδεση γίνεται μέσω WiFi είτε ενσύρματη?

Τα αποτελέσματα που εμφανίζονται κατά την εύρεση ενός όρου-λέξης σε μια μηχανή αναζήτησης π.χ. στη Google ΔΕΝ είναι ίδια με αυτά στο Youtube ή στο Facebook ή αλλού. Παράδειγμα κάνετε αναζήτηση για τη λέξη »παιδικά παπούτσια» και συγκρίνετε τα αποτελέσματα. Είναι τόσο διαφορετικά συστήματα μεταξύ τους!

Μέσω του Website ο υποψήφιος πελάτης έχει επίσης και ένα άλλο μεγάλο πλεονέκτημα δηλ. ότι εφόσον γνωρίσει το προϊόν σου ή την υπηρεσία σου μπορεί ΑΜΕΣΑ να το παραγγείλει και σε σύντομο χρονικό διάστημα να το έχει. Όταν δεν έχεις Website »φωνάζεις» στους πελάτες ότι δεν είσαι έτοιμος ακόμα να έχεις δοσοληψίες μαζί τους για να αγοράσουν κάποιο από τα προϊόντα σου και δεν είσαι επαγγελματίας, είσαι απλά ερασιτέχνης!

Δεν χρειάζεται να έχεις ένα επαγγελματικό website, τον πελάτη δεν τον ενδιαφέρει η καλαισθησία αλλά η χρηστικότητα δηλ πως θα βρεί γρήγορα αυτό που ψάχνει, πως θα το αγοράσει και πως θα έρθει σε επικοινωνία εάν έχει κάποιο πρόβλημα ή απορία. Ξέρετε πόσο χρήσιμη σελίδα είναι αυτή της επικοινωνίας της επιχείρησης με τον πελάτη?!

Μπορείς να κάνεις έτσι email marketing που κατά την γνώμη μου παραμένει η αιχμή του δόρατος για την προώθηση-πώληση των προϊόντων μια επιχείρησης. Η προσωποποιημένη συνεχή επαφή με τους δυνητικούς πελάτες σου είναι αυτό που σου επιτρέπει να έχεις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Υπάρχει η δυνατότητα να δημιουργήσεις ΔΩΡΕΑΝ Website εύκολα και γρήγορα μέσω της Google (https://sites.google.com/) ή μέσω WordPress (https://el.wordpress.com/) ή μέσω ενός Blog (www.blogger.com/), αλλά και σε άλλους παρόχους εάν κάνετε μια εύρεση στο διαδίκτυο που προσφέρουν δωρεάν κατασκευή ιστότοπων όπως π.χ. το Wix, το Weebly, το Squarespace κ.α.

Βέβαια σε όλες τις παραπάνω προτάσεις που σας έδειξα σου προσφέρουν μια βασική πλατφόρμα την οποία εάν θέλεις να εμπλουτίσεις με περισσότερες δυνατότητες πρέπει να τις εξαγοράσεις πληρώνοντας το αντίστοιχο χρηματικό αντίτιμο, αλλά για αρχή είναι μια καλή και κυρίως οικονομική λύση!

Εφόσον έχεις δημιουργήσει γεμάτος περηφάνεια το δικό σου Website πρέπει να δεις οπωσδήποτε και αυτό το βίντεο

Πολύ πρόσφατα διάβασα ένα αρθρο το οποίο ανέφερε μια δημοσκόπηση, σύμφωνα με την οποία μετά τα γεγονότα σχετικά με την διαρροή προσωπικών δεδομένων στο facebook η χρήση της εν λόγω πλατφόρμας μειώθηκε αισθητά σε σχέση με τη χρήση του Google, αφού το 9% των χρηστών στην Αμερική διέγραψαν τους λογαριασμούς τους στο facebook!

Όταν δημιουργείς ένα Blog στο Website και δημοσιεύεις χρήσιμες αναρτήσεις είναι πολύ μεγαλύτερες οι πιθανότητες να ανακαλύψουν την επιχείρησή σου, ακόμη και ερασιτεχνικά να είναι δομημένο εκπέμπει μια εικόνα επαγγελματισμού! Επειδή ισχύει ακόμα ότι το Content είναι ο Βασιλιάς αλλά πλέον έχει κατακλύσει το διαδίκτυο και δεν ξέρεις τι αληθεύει, τι είναι καλό, γι αυτό θα πρέπει οι δημοσιεύσεις σου να έχουν άποψη, και να είναι ενημερωτικές, ώστε να δείχνουν ότι είσαι ειδικός στον τομέα σου. Είναι πολύ τυχεροί όσοι έχουν Blog διότι στην σημερινή εποχή ένα καλό άρθρο μπορεί να το αναπαράγουν πολλά ειδησιογραφικά websites και να γίνει viral κατ επέκταση να αποκτήσετε αναγνωρισιμότητα εσείς και το website σας!

Ξεκίνα τώρα και δημιούργησε το δικό σου website, οι βασικές σελίδες που πρέπει να εχεις είναι μια σελίδα Blog και μία σελίδα Επικοινωνίας με τους υποψήφιους πελάτες. Ίσως θα ήταν χρήσιμο να προσθέσεις κουμπιά όπου θα δίνεις την δυνατότητα σε όσους επισκέπτονται το Website να μοιράζουν το υλικό (posts, videos κ.α.) στα Social Media.

By | 20 Απρίλιος, 2018 | Blog

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate »