Home » Blog » SEO Google | Παράγοντες Κατάταξης |

SEO Google | Παράγοντες Κατάταξης |

Google και παράγοντες SEO: Έλεγχος λίστας για το 2018

Google και παράγοντες SEO: Έλεγχος λίστας για το 2018

[ΑΡΘΡΟ] Η κατάταξη της σελίδα σας ψηλά στη Google θα πρέπει να είναι η από τις πρώτες προτεραιότητες. Έτσι θα εξασφαλιστεί σε μεγάλο ποσοστό η επιτυχία της online επιχείρησή σας.

Το ερώτημα που πλανάται συνήθως είναι:

Πόσους παράγοντες κατάταξης τελικά χρησιμοποιεί η Google;

Τους περισσότερους από τους παράγοντες SEO ή παράγοντες κατάταξης τους έχουν ανακαλύψει εμπειρικά όλοι όσοι ασχολούνται με το SEO (moz, mytasker, ahrefs, backlonko κλπ)  και μερικούς τους έχει απλώς επιβεβαιώσει ανεπίσημα η Google. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι υπάρχουν πάνω από 200 παράγοντες κατάταξης της Google.

Ωστόσο, το 2016 ο Andrey Lipattsev (Search Quality Senior Strategist) στέλεχος της Google ανέφερε ότι υπάρχουν 3 βασικές κατηγορίες κατάταξης με παράγοντες που επηρεάζουν τον αλγόριθμο αναζήτησης της Google.

Α. Links,

Β. Content, και

Γ. RankBrain

google seo

Τέλος πάντων, αν είστε αρκετά περίεργοι θα σας παρουσιάσoυμε συγκεντρωμένους αυτούς τους παράγοντες που έχουν χρησιμοποιηθεί ή αναφερθεί.

ΠΡΟΣΟΧΗ – ΠΡΟΣΟΧΗ – ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα στοιχεία μπορεί να είναι σε ισχύ, μερικά είναι αμφιλεγόμενα και μερικά να μην ισχύουν μιας και η Google τακτικά αλλάζει τον αλγόριθμό της για λόγους ασφαλείας και ποιότητας.

Πρώτα όμως λίγα για την Google και τον Αλγόριθμό της…

To PageRank είναι ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google που δημιουργήθηκε για να κατατάξει τις ιστοσελίδες σε βαθμίδες ποιότητας. Η κλίμακα του PageRank ξεκινάει από το μηδέν ως το 10
(PR0 – PR10).

Τα τελευταία χρόνια η Google σταμάτησε να ανανεώνει το PageRank των ιστοσελίδων ως αποτέλεσμα της συνεχούς χειραγώγησης του από τους spammers μέσω τεχνικών Black Hat SEO. Όσο μεγαλύτερο Pagerank προσλαμβάνει μια ιστοσελίδα, τόσο υψηλότερη θέση έχει στην κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης ή Search Engine Result Pages (SERP).

Το Googleplex είναι η εταιρική έδρα της Google Inc και αποτελεί λογοπαίγνιο του αριθμού googol. Ένα googol αντιστοιχεί σε 10, ακολουθούμενη από 100 μηδενικά (1 googol = 10100). Ο όρος επινοήθηκε από τον εννιάχρονο Μίλτον Σιρόττα, ανιψιό του Αμερικανού μαθηματικού Έντουαρντ Κάσνερ το 1938.
To googolplex είναι ο αριθμός 10googol, ή ισοδύναμα, 10(10100). Γραπτή σε κανονική δεκαδική συμβολική τιμή, είναι 1 ακολουθούμενη από 10100 μηδενικά, δηλαδή, ή 1 που ακολουθείται από googol μηδενικά.

googolplex

''The Best Place to Hide a Body is Page 2 of Google Search Results''Click To Tweet

Πάμε να δούμε τους παράγοντες….

  1. (Παλαιότητα του Domain)

Ο μηχανικός της Google, Matt Cutts ισχυρίζεται ότι αυτός είναι ένας ασήμαντος παράγοντας. Το καλό περιεχόμενο έχει μεγαλύτερη σημασία από την παλαιότητα του Domain σε μακροπρόθεσμη βάση. Όμως δεν παραβλέπεται αυτός ο παράγοντας από την Google αφού το παρελθόν της ιστοσελίδας μιλάει για το ποιος είστε στο World Wide Web, και η Google υποστηρίζει ιστοσελίδες με καλή φήμη. Μία παλαιότερη ιστοσελίδα που ενημερώνεται με φρέσκο περιεχόμενο σε τακτική βάση υπερτερεί μιας νέα σελίδας, με μεγάλη διαφορά.

  1. (Χρήση Λέξεων – Κλειδιών στο Domain)

Οι λέξεις-κλειδιά που εμφανίζονται στο domain, μπορούν να επηρεάσουν θετικά τα αποτελέσματα αναζήτησης.

  1. (Χρήση Λέξης – Κλειδί ως Πρώτη Λέξη του Domain)

Ξεκινώντας το domain name με μια στοχευμένη λέξη-κλειδί έχετε πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Είναι ένας παράγοντας που μπορεί να ενισχύσει την κατάταξη του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης.

  1. (Χρόνος Διάρκειας Καταχώρησης του Domain)

Ο Matt Cutts της Google είπε! «Η Google δεν έχει επιβεβαιώσει ποτέ ότι ο χρόνος διάρκειας καταχώρησης του domain είναι παράγοντας βαθμολόγησης». Ίσως έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα sites που κατοχυρώσει για πολλά χρόνια το  domain, δίνοντας την εντύπωση ότι κάνουν επαγγελματική δουλειά.

  1. (Λέξη – Κλειδί στο Subdomain)

Ένας μάλλον σημαντικός παράγοντας είναι να συμπεριλαμβάνονται λέξεις – κλειδιά στο Subdomain που βοηθά στην αναρρίχηση της κατάταξης.

  1. (Ακριβής Ταύτιση Domains – EMD)

Είναι ένα από τα καθοριστικά στοιχεία για το Google SEO σαν παράγοντας κατάταξης. O αλγόριθμος της Google μειώνει την κατάταξη σε μη «ακριβή – match» Domains στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το EMD παρέχει στο site ένα πλεονέκτημα έναντι των άλλων, αρκεί όμως η ποιότητα να μην υποβαθμιστεί.  Για παράδειγμα, εάν ένας ιστότοπος θέλει να ταξινομηθεί υψηλότερα για λέξεις κλειδιά όπως [internet, seo, tools], ένα domain ιδανικό θα ήταν το [internetseotools.gr].

Matt Cuts

  1. (Δημόσιος ή Εμπιστευτικός Ιδιοκτήτης Ιστότοπου)

Ένα αμφιλεγόμενο θέμα είναι ότι, η Google δεν έχει κυκλοφορήσει δήλωση υποστηρίζοντας ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο. Ωστόσο, ο Matt Cutts, ανέφερε, «… Όταν έλεγξα το whois οι περισσότεροι είχαν σαν ένδειξη «Τα στοιχεία ιδιοκτήτη του domain name δεν είναι ορατά στα αποτελέσματα αναζήτησης whois καθώς πρόκειται για προσωπικά δεδομένα που προστατεύονται από την νομοθεσία». Αυτό είναι σχετικά ασυνήθιστο. Έχοντας το whois επιλεγμένο για προστασία της ιδιωτικής ζωής σε λειτουργία δεν είναι αυτόματα κακό… » αλλά εγώ εκτιμώ καλύτερα να είμαστε ειλικρινείς με τις μηχανές αναζήτησης.

  1. (Ποινή για το Ποιος είναι ο Ιδιοκτήτης)

Μόλις η «Google» προσδιορίζει ένα άτομο ως spammer, εξετάζει και άλλες ιστοσελίδες που τυχόν ανήκουν στο ίδιο πρόσωπο. Τίποτα δεν μένει κρυφό από την Google! Προσοχή λοιπόν.

  1. (Κωδικός Χώρας Domain)

Ο κωδικός χώρας Domain (π.χ. .de, .gr, .uk κλπ) ενισχύει την κατάταξη στην μηχανή αναζήτησης για τη συγκεκριμένη χώρα, αλλά περιορίζει την ικανότητα στην παγκόσμια κατάταξη. Κάνετε ΚΛΙΚ ΕΔΩ να δείτε το video μου και θα καταλάβετε πως ο αλγόριθμος της Goggle καταφέρνει να σας ξεγελά!

  1. (Λέξεις – Κλειδιά στον Τίτλο)

Αναφέροντας λέξεις – κλειδιά στον τίτλο της σελίδας (όσο πιο κοντά η λέξη – κλειδί στην αρχή της ετικέτας τίτλου ακόμα καλύτερα). Είναι μια πολύ έξυπνη κίνηση και έχει μεγαλύτερο βάρος στην SEO κατάταξή σας.

keyword in title tag

11. (Τίτλος Ετικέτας Ξεκινώντας με Λέξη-κλειδί)

Σύμφωνα με τα στοιχεία, οι ετικέτες τίτλου που έχουν λέξεις-κλειδιά στις αρχές, αποδίδουν πολύ καλύτερα σε σχέση με τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται στο τέλος της ετικέτας τίτλου.

12. (Λέξη-κλειδί στην H1 Ετικέτα)

Η Λέξη-Κλειδί στην H1 ετικέτα (είναι σαν η «δεύτερη ετικέτα τίτλου» για την Google) δίνει ώθηση στις ταξινομήσεις Google SEO.

Google και παράγοντες SEO Έλεγχος λίστας για το 2018

13. (Συχνά Χρησιμοποιούμενη Λέξη-Κλειδί στις Φράσεις του Εγγράφου)

Χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενο συχνά το ωθούνε στην κατάταξη SEO. Ωστόσο, καλό είναι να μην το παρακάνετε, καθώς μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την συγγραφή και η κατάταξη μπορεί να μειωθεί.

14. (Μήκος Περιεχομένου)

Το μακροσκελές περιεχόμενο είναι προτιμότερο από το μικρότερο σε έκταση. Διαπιστώθηκε ότι το μήκος του περιεχόμενου με περίπου από 2000 έως 2500 λέξεις, καταλαμβάνει καλύτερη θέση SERP (Search Engine Results Pages).

15. (Παράγοντας Πυκνότητας Λέξης)

Η πυκνότητα της Λέξη-κλειδί (δηλ. το ποσοστό επί % όπου μια λέξη-κλειδί εμφανίζεται σε μια ιστοσελίδα σε σύγκριση με τον συνολικό αριθμό λέξεών της). Είναι ένας παράγοντας που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει το θέμα της ιστοσελίδας. Η υπερβολική χρήση των λέξεων-κλειδιών, συνήθως πάνω του 4% μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην κατάταξη SEO.

16. (LSI Λέξεις-κλειδιά στο Περιεχόμενο)

Η Λανθάνουσα Σημασιολογική Ευρετηρίαση (LSI) είναι μια μαθηματική μέθοδος που χρησιμοποιείται για τον προσδιορισμό της σχέσης μεταξύ όρων και εννοιών σε περιεχόμενο. Η LSI ψάχνει για συνώνυμα που σχετίζονται με τον τίτλο της σελίδας σας. Για παράδειγμα, αν ο τίτλος της σελίδας σας ήταν «Internet Marketing«, η μηχανή αναζήτησης θα περιμένει να βρει λέξεις που σχετίζονται με το θέμα αυτό στο περιεχόμενο της σελίδας, δηλαδή «Affiliate«, «SEO«, «Email«, «Internet«, «PPC» κλπ.
Οι LSI λέξεις-κλειδιά βοηθούν έτσι τις μηχανές αναζήτησης web να κατανοήσουν καλύτερα μια λέξη όταν αυτή έχει περισσότερες από μία έννοιες.

17. (LSI λέξεις-κλειδιά στον Τίτλο και Meta Περιγραφή)

keywords in meta title

Η meta-περιγραφή είναι το απόσπασμα που εμφανίζεται κάτω από το μπλε σύνδεσμο στην αναζήτηση Google. Επίσης η meta-περιγραφή εξυπηρετεί τη λειτουργία της διαφήμισης και ως εκ τούτου, είναι ένα εξαιρετικά σημαντικό μέρος του μάρκετινγκ αναζήτησης. Χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά βοηθά την Google να διακρίνει μεταξύ συνώνυμων λέξεων και αυτό με τη σειρά του αυξάνει την κατάταξη SEO. Σημαντικές λέξεις-κλειδιά μπορούν να βελτιώσουν το click-through rate της σελίδας. Όπως και με τις ετικέτες τίτλου, είναι σημαντικό ότι οι meta-περιγραφές σε κάθε σελίδα να είναι μοναδικές.

18. (Διπλότυπο Περιεχόμενο)

Πείτε όχι στο διπλό περιεχόμενο, ακόμα κι αν είναι ελαφρώς τροποποιημένο, καθώς αυτό μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τα αποτελέσματα αναζήτησης. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι αν αναδημοσιεύσετε δημοσιεύσεις, δελτία τύπου, ειδήσεις ή περιγραφές προϊόντων που βρέθηκαν σε άλλους δικτυακούς τόπους, ή επαναλαμβάνεται σε υποσέλιδα της ίδιας της ιστοσελίδας σας, τότε η σελίδα σας θα δυσκολευτεί να κερδίσει στο SERPs της Google.

19. (Φόρτωση Σελίδας)

Ο κώδικας της σελίδας, το μέγεθος του αρχείου και η τυχόν ελλιπή συντήρηση του Server επηρεάζουν την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας. Οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν υπόψη την ταχύτητα φόρτωσης της σελίδας ως ένας από τους παράγοντες που επηρεάζει την κατάταξη. Μια σελίδα που παίρνει περισσότερο χρόνο για να φορτώσει δεν προτιμάται από την Google.

20. (Φόρτωση Σελίδας μέσω Chrome)

Η Google κατά καιρούς χρησιμοποιεί τα δεδομένα των χρηστών του Chrome για να χειριστεί το χρόνο φόρτωσης της σελίδας, καθώς λαμβάνει υπόψη την ταχύτητα του διακομιστή, την χρήση CND (Content Delivery Network) και άλλα στοιχεία που δεν σχετίζονται με την HTML.

upload with chrome(συνεχώς θα ανανεώνεται…)

By | 28 Φεβρουάριος, 2018 | Blog

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate »