Home » Blog » SEO Google | Παράγοντες Κατάταξης |

SEO Google | Παράγοντες Κατάταξης |

Google και παράγοντες SEO: Έλεγχος λίστας για το 2018

Αποτέλεσμα εικόνας για google seo

[ΑΡΘΡΟ] Η κατάταξη της σελίδα σας ψηλά στη Google θα πρέπει να είναι η από τις πρώτες προτεραιότητες. Έτσι θα εξασφαλιστεί σε μεγάλο ποσοστό η επιτυχία της online επιχείρησή σας.

Το ερώτημα που πλανάται συνήθως είναι:

Πόσους παράγοντες κατάταξης τελικά χρησιμοποιεί η Google;

Τους περισσότερους από τους παράγοντες SEO ή παράγοντες κατάταξης τους έχουν ανακαλύψει εμπειρικά όλοι όσοι ασχολούνται με το SEO (moz, mytasker, ahrefs, backlonko κλπ)  και μερικούς τους έχει απλώς επιβεβαιώσει ανεπίσημα η Google. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι υπάρχουν πάνω από 200 παράγοντες κατάταξης της Google.

Ωστόσο, το 2016 ο Andrey Lipattsev (Search Quality Senior Strategist) στέλεχος της Google ανέφερε ότι υπάρχουν 3 βασικές κατηγορίες κατάταξης με παράγοντες που επηρεάζουν τον αλγόριθμο αναζήτησης της Google.

Α. Links,

Β. Content, και

Γ. RankBrain

Αποτέλεσμα εικόνας για google seo

Τέλος πάντων, αν είστε αρκετά περίεργοι θα σας παρουσιάσoυμε συγκεντρωμένους αυτούς τους παράγοντες που έχουν χρησιμοποιηθεί ή αναφερθεί.

ΠΡΟΣΟΧΗ – ΠΡΟΣΟΧΗ – ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα στοιχεία μπορεί να είναι σε ισχύ, μερικά είναι αμφιλεγόμενα και μερικά να μην ισχύουν μιας και η Google τακτικά αλλάζει τον αλγόριθμό της για λόγους ασφαλείας και ποιότητας.

Πρώτα όμως λίγα για την Google και τον Αλγόριθμό της…

To PageRank είναι ο αλγόριθμος αναζήτησης της Google που δημιουργήθηκε για να κατατάξει τις ιστοσελίδες σε βαθμίδες ποιότητας. Η κλίμακα του PageRank ξεκινάει από το μηδέν ως το 10
(PR0 – PR10).

Τα τελευταία χρόνια η Google σταμάτησε να ανανεώνει το PageRank των ιστοσελίδων ως αποτέλεσμα της συνεχούς χειραγώγησης του από τους spammers μέσω τεχνικών Black Hat SEO. Όσο μεγαλύτερο Pagerank προσλαμβάνει μια ιστοσελίδα, τόσο υψηλότερη θέση έχει στην κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης ή Search Engine Result Pages (SERP).

Το Googleplex είναι η εταιρική έδρα της Google Inc και αποτελεί λογοπαίγνιο του αριθμού googol. Ένα googol αντιστοιχεί σε 10, ακολουθούμενη από 100 μηδενικά (1 googol = 10100). Ο όρος επινοήθηκε από τον εννιάχρονο Μίλτον Σιρόττα, ανιψιό του Αμερικανού μαθηματικού Έντουαρντ Κάσνερ το 1938.
To googolplex είναι ο αριθμός 10googol, ή ισοδύναμα, 10(10100). Γραπτή σε κανονική δεκαδική συμβολική τιμή, είναι 1 ακολουθούμενη από 10100 μηδενικά, δηλαδή, ή 1 που ακολουθείται από googol μηδενικά.

Αποτέλεσμα εικόνας για googolplex

Πάμε να δούμε τους παράγοντες….

  1. (Παλαιότητα του Domain)

Ο μηχανικός της Google, Matt Cutts ισχυρίζεται ότι αυτός είναι ένας ασήμαντος παράγοντας. Το καλό περιεχόμενο έχει μεγαλύτερη σημασία από την παλαιότητα του Domain σε μακροπρόθεσμη βάση. Όμως δεν παραβλέπεται αυτός ο παράγοντας από την Google αφού το παρελθόν της ιστοσελίδας μιλάει για το ποιος είστε στο World Wide Web, και η Google υποστηρίζει ιστοσελίδες με καλή φήμη. Μία παλαιότερη ιστοσελίδα που ενημερώνεται με φρέσκο περιεχόμενο σε τακτική βάση υπερτερεί μιας νέα σελίδας, με μεγάλη διαφορά.

  1. (Χρήση Λέξεων – Κλειδιών στο Domain)

Οι λέξεις-κλειδιά που εμφανίζονται στο domain, μπορούν να επηρεάσουν θετικά τα αποτελέσματα αναζήτησης.

  1. (Χρήση Λέξης – Κλειδί ως Πρώτη Λέξη του Domain)

Ξεκινώντας το domain name με μια στοχευμένη λέξη-κλειδί έχετε πλεονέκτημα σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Είναι ένας παράγοντας που μπορεί να ενισχύσει την κατάταξη του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης.

  1. (Χρόνος Διάρκειας Καταχώρησης του Domain)

Ο Matt Cutts της Google είπε! «Η Google δεν έχει επιβεβαιώσει ποτέ ότι ο χρόνος διάρκειας καταχώρησης του domain είναι παράγοντας βαθμολόγησης». Ίσως έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα sites που κατοχυρώσει για πολλά χρόνια το  domain, δίνοντας την εντύπωση ότι κάνουν επαγγελματική δουλειά.

  1. (Λέξη – Κλειδί στο Subdomain)

Ένας μάλλον σημαντικός παράγοντας είναι να συμπεριλαμβάνονται λέξεις – κλειδιά στο Subdomain που βοηθά στην αναρρίχηση της κατάταξης.

  1. (Ακριβής Ταύτιση Domains – EMD)

Είναι ένα από τα καθοριστικά στοιχεία για το Google SEO σαν παράγοντας κατάταξης. O αλγόριθμος της Google μειώνει την κατάταξη σε μη «ακριβή – match» Domains στα αποτελέσματα αναζήτησης. Το EMD παρέχει στο site ένα πλεονέκτημα έναντι των άλλων, αρκεί όμως η ποιότητα να μην υποβαθμιστεί.  Για παράδειγμα, εάν ένας ιστότοπος θέλει να ταξινομηθεί υψηλότερα για λέξεις κλειδιά όπως [internet, seo, tools], ένα domain ιδανικό θα ήταν το [internetseotools.gr].

Google EMD Update

  1. (Δημόσιος ή Εμπιστευτικός Ιδιοκτήτης Ιστότοπου)

Ένα αμφιλεγόμενο θέμα είναι ότι, η Google δεν έχει κυκλοφορήσει δήλωση υποστηρίζοντας ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο. Ωστόσο, ο Matt Cutts, ανέφερε, «… Όταν έλεγξα το whois οι περισσότεροι είχαν σαν ένδειξη «Τα στοιχεία ιδιοκτήτη του domain name δεν είναι ορατά στα αποτελέσματα αναζήτησης whois καθώς πρόκειται για προσωπικά δεδομένα που προστατεύονται από την νομοθεσία». Αυτό είναι σχετικά ασυνήθιστο. Έχοντας το whois επιλεγμένο για προστασία της ιδιωτικής ζωής σε λειτουργία δεν είναι αυτόματα κακό… » αλλά εγώ εκτιμώ καλύτερα να είμαστε ειλικρινείς με τις μηχανές αναζήτησης.

  1. (Ποινή για το Ποιος είναι ο Ιδιοκτήτης)

Μόλις η «Google» προσδιορίζει ένα άτομο ως spammer, εξετάζει και άλλες ιστοσελίδες που τυχόν ανήκουν στο ίδιο πρόσωπο. Τίποτα δεν μένει κρυφό από την Google! Προσοχή λοιπόν.

  1. (Κωδικός Χώρας Domain)

Ο κωδικός χώρας Domain (π.χ. .de, .gr, .uk κλπ) ενισχύει την κατάταξη στην μηχανή αναζήτησης για τη συγκεκριμένη χώρα, αλλά περιορίζει την ικανότητα στην παγκόσμια κατάταξη. Κάνετε ΚΛΙΚ ΕΔΩ να δείτε το video μου και θα καταλάβετε πως ο αλγόριθμος της Goggle καταφέρνει να σας ξεγελά!

  1. (Λέξεις – Κλειδιά στον Τίτλο)

Αναφέροντας λέξεις – κλειδιά στον τίτλο της σελίδας (όσο πιο κοντά η λέξη – κλειδί στην αρχή της ετικέτας τίτλου ακόμα καλύτερα), είναι μια πολύ έξυπνη κίνηση και έχει μεγαλύτερο βάρος στην SEO κατάταξή σας.

keyword in title tag

(συνεχώς θα ανανεώνεται…)

By | 28 Φεβρουάριος, 2018 | Blog

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate »