Home » Blog » Google SEO | 12 Δωρεάν Εργαλεία

Google SEO | 12 Δωρεάν Εργαλεία

12 Δωρεάν Εργαλεία Google SEO για να Κατακτήσετε την Κορυφή!

12 Δωρεάν Εργαλεία Google SEO για να Κατακτήσετε την Κορυφή!
Όπως όλοι γνωρίζουμε ότι το SEO είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την επιτυχή λειτουργία ενός ιστότοπου. Χωρίς SEO, δεν μπορούμε να πάρουμε υψηλότερες ή κορυφαίες θέσεις στην αναζήτηση Google. Για να ξεκινήσετε το SEO, χρειάζεστε πάντα κάποια εργαλεία για να ελέγξετε τα αποτελέσματα, να προβάλετε την επιχείρησή σας κ.λπ.
Υπάρχουν αρκετά εργαλεία για SEO στην αγορά αλλά κοστίζουν ακριβά ή είναι πολύπλοκα στην κατανόηση. Εδώ παρουσιάζω μια λίστα με τα 12 καλύτερα δωρεάν εργαλεία Google SEO που είναι ελεύθερα για τον καθένα. Όλα αυτά τα εργαλεία είναι από τη Google και τα καλύτερα κατά την εκτίμησή μου. Ενημερώστε, ενισχύστε τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ και εξερευνήστε τις τάσεις και τις ιδέες των καταναλωτών.
Η λίστα με τα 12 κορυφαία δωρεάν εργαλεία Google SEO είναι:

Google Keyword Planner

Το Google Keyword Planner είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για να βρείτε τις λέξεις – κλειδιά για το στοχευόμενο κοινό σας. Βασικά, αυτό είναι ένα εργαλείο adword που βοηθά τους διαφημιστές να ξεκινήσουν μια διαφημιστική καμπάνια, αλλά είναι πολύ χρήσιμο και για τους webmasters.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι να πληκτρολογήσετε έναν όρο λέξης – κλειδιού ορίζοντας κάποιες παραμέτρους για να σας δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα και στη συνέχεια να πατήσετε Λήψη Ιδεών. Μπορείτε να ελέγξετε τις καλύτερες λέξεις – κλειδιά και να γράψετε ένα καλής ποιότητας περιεχόμενο με τη κατάλληλη λέξη – κλειδί για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των αναγνωστών.

Google Trends

Το Google Trends είναι πολύ χρήσιμο online εργαλείο για τη σύγκριση των διαφορετικών όρων αναζήτησης, για την επισκεψιμότητά τους σε παγκόσμιο επίπεδο ή σε επίπεδο χώρας, ανάλογα με τη θεματολογία και το πεδίο αναζήτησης (π.χ. αναζήτηση στον ιστό, στο youtube, στις αγορές google κλπ). Μια πηγή που θα σας βοηθήσει να μετρήσετε τις συμπεριφορές αναζήτησης των καταναλωτών και να αποκτήσετε βασικές γνώσεις στο σύνολο των ανταγωνιστών σας.
Αποτελεί ένα ανεκτίμητο Google SEO εργαλείο για τους marketers που χρειάζονται πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα, τα γεγονότα και τις υπηρεσίες που έχουν μεγαλύτερη σημασία για το κοινό τους. Το Google Trends χρησιμοποιεί δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να βοηθήσει τους marketers να μετρήσουν τις συμπεριφορές αναζήτησης καταναλωτών με την πάροδο του χρόνου.
Έτσι εξετάζοντας τα δεδομένα μπορείτε να ελέγξετε αν κάποια λέξη – κλειδί ή θέμα είναι χρήσιμα για τον ιστότοπό σας ή όχι. Για παράδειγμα, αν επιλέξετε μια λέξη – κλειδί που έχει μόνο 20 αναζητήσεις σε ένα μήνα, τότε δεν υπάρχει πλεονέκτημα στη χρήση αυτής της λέξης-κλειδιού για το περιεχόμενό σας.

Εργαλείο δοκιμής δομημένων δεδομένων

Χρησιμοποιήστε το Εργαλείο δοκιμής δομημένων δεδομένων, για να βεβαιωθείτε ότι το Google μπορεί να αναλύσει σωστά τη σήμανση δομημένων δεδομένων και να την προβάλει στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Webmaster Tool

Θέλετε να σας βρίσκουν στον ιστό. Παρακολουθήστε την απόδοση αναζήτησης του ιστότοπού σας με το Google Search Console. Εξασφαλίστε υποστήριξη για τον ιστότοπό σας. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα με τον ιστότοπό σας, έχετε άμεση βοήθεια χρησιμοποιώντας τη λίστα σημαντικών ζητημάτων, τα άρθρα υποστήριξης και τα εργαλεία δοκιμής, έτσι θα δημιουργήσετε έναν ιστότοπο που είναι εξαιρετικός για τους χρήστες και εμφανίζεται σε καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Google Analytics

Το Google Analytics είναι το καλύτερο εργαλείο για τη μέτρηση της απόδοσης του ιστότοπού σας. Εμφανίζει δεδομένα σχετικά με τους όρους αναζήτησης, τη χώρα, την πόλη, τα κανάλια περιήγησης, το ποσοστό εγκατάλειψης, το χρόνο χρήστη κλπ. Με απλά λόγια το Google Analytics παρέχει όλα τα δεδομένα σχετικά με την αναζήτηση και την επισκεψιμότητα του ιστότοπού σας. Για να ξεκινήσετε το Analytics, πρέπει απλώς να συνδέσετε τον ιστότοπό σας με το Google Analytics.

Έλεγχος ταχύτητας σελίδας

Αυτό είναι επίσης ένα σημαντικό εργαλείο για τον έλεγχο της ταχύτητας σελίδας για τον ιστότοπό σας. Η ταχύτητα σελίδας είναι ένας μεγάλος παράγοντας για την κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Το Google και πρόσφατα το Facebook (όπως ανακοίνωσε) θέλουν να προσφέρουν ποιότητα στους χρήστες τους. Εάν ο ιστότοπός σας διαρκεί περισσότερο από 3 – 4 δευτερόλεπτα, τότε θα πρέπει να αναλάβετε δράση σχετικά με την ταχύτητα της σελίδας σας για να μειώσετε το χρόνο φόρτωσης.

Mobile – Friendly tester

Μπορείτε να ελέγξετε ότι ο ιστότοπός σας είναι φιλικός προς το κινητό ή όχι. Οι χρήστες κινητών τηλεφώνων αυξάνονται καθημερινά και αν θέλετε μια υψηλότερη θέση στην κατάταξη μηχανών αναζήτησης τότε θα έχετε την ανάγκη να κάνετε το site σας SEO φιλικό.

Google My Business

Προσθέστε νέους πελάτες με την δωρεάν καταχώρισή σας στο Google καταχωρώντας τον ιστότοπο ή την επιχείρησή σας. Η καταχώρισή σας θα εμφανίζεται όταν οι χρήστες αναζητούν την επιχείρησή σας ή επιχειρήσεις όπως η δική σας στην Αναζήτηση Google ή τους Χάρτες. Το Google My Business διευκολύνει τη δημιουργία και την ενημέρωση της καταχώρισής σας – ώστε να ξεχωρίζετε και να φέρετε πελάτες.

Shopping Insights

Με δεδομένα όγκου αναζήτησης για περισσότερα από 6.000 προϊόντα και υπηρεσίες (only USA). Είναι ένα ισχυρό εργαλείο για τη μέτρηση των τάσεων ανά πόλη, περιοχή και εποχή.

Display Benchmarks

Θέλετε να κατανοήσετε τον τρόπο σύγκρισης των καμπανιών εμφάνισης με τον υπόλοιπο κλάδο; Ή πώς οι διαφορετικές μορφές και μεγέθη διαφημίσεων λειτουργούν σε σύγκριση μεταξύ τους; Αυτό το εργαλείο σάς επιτρέπει να έχετε ενημερωμένα σημεία αναφοράς και να σχεδιάζετε καλύτερα την επιτυχία των καμπανιών προβολής.

 Consumer Barometer

Το Βαρόμετρο Καταναλωτή είναι ένα εργαλείο που σας βοηθά να κατανοήσετε τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο σε όλο τον κόσμο. Εξερευνήστε το ρόλο των πηγών στο διαδίκτυο στο ταξίδι του καταναλωτή – από την αναζήτηση μέχρι την αγορά. Περιλαμβάνει περισσότερες από 46 χώρες, σε 4 δημογραφικά στοιχεία και 10 επιχειρηματικούς τομείς. Σου δίνει βασικές πληροφορίες στις οποίες μπορείς να βασιστείς εάν σκέφτεσαι να αλλάξεις την στρατηγική προσέγγιση της επιχείρησής σου, να επεκταθείς σε αγορές του εξωτερικού ή να δημιουργήσεις νέες ιδέες.

Test My Site

Οι περισσότεροι ιστότοποι για κινητά χάνουν τους μισούς επισκέπτες τους κατά τη φόρτωση. Δείτε πόσο γρήγορος είναι ο ιστότοπός σας και λάβετε συμβουλές για το πώς να το κάνετε πιο γρήγορα. Ελέγξτε τους χρόνους φόρτωσης σε αμφότερες τις συσκευές κινητής τηλεφωνίας και επιτραπέζιου υπολογιστή
Εξερευνήστε Τώρα! Αυτά είναι τα 12 δωρεάν εργαλεία Google SEO που θα σας βοηθήσουν να βελτιστοποιήσετε τον ιστότοπό σας και να αποκτήσετε περισσότερη οργανική κίνηση. Όλα αυτά είναι εργαλεία της Google για webmasters.

By | 10 Φεβρουάριος, 2018 | Blog

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate »