Home » Blog » Facebook Ads Carpet Bomb Strategy

Facebook Ads Carpet Bomb Strategy

[VIDEO] Facebook Ads Carpet Bomb Strategy

Facebook Ads Carpet Bomb Strategy (Tutorial)

📺Σε αυτό το video (Facebook Ads Carpet Bomb Strategy – Tutorial) μάθουμε για την τακτική στρατηγικής διαφημιστικής καμπάνιας στο facebook που είναι κατάλληλη για μικρές τοπικές επιχειρήσεις και επαγγελματίες. 🏭
💣Η στρατηγική αυτή ονομάζεται Facebook Carpet Bomb Strategy.💣

(GR) Αυτή είναι μια τεχνική μάρκετινγκ για τοπική στόχευση κοινού. Συνήθως, βασίζεται σε μια ακτίνα περιοχής ή κοινό με βάση το ταχυδρομικό κώδικα.
Το Facebook Ads Carpet Bomb Strategy είναι η μόνη κατάλληλη στόχευση για τοπική γεωγραφική περιοχή όπου οι κύριοι παράμετροι είναι οι ηλικιακές κλίμακες, το φύλο ή και τα δύο. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χρήση φθηνών διαφημίσεων βίντεο για την οικοδόμηση ενός κοινού και την αναγνωρισιμότητα επωνυμίας της επιχείρησης. Θα διαπιστώσετε ότι είναι φθηνότερο να το κάνετε αυτό από το να στοχεύετε σε υπερβολικά μικρά ακροατήρια.
Ο πρωταρχικός σκοπός είναι να δημιουργήσετε ένα ακροατήριο που ενδιαφέρεται ενδεχομένως για την προσφορά σας. Εκείνοι που είδαν το 75% ή περισσότερο της προσφοράς σας μπορεί να είναι ένα μεγάλο ακροατήριο CARPET BOMBED.
Το κλειδί είναι να έχετε ένα υπέροχο βίντεο που να προωθεί την εμπορική επωνυμία και να έχει ένα CTA στο τέλος για να συλλάβει τυχόν αποδέκτες κατά τη διάρκεια της ψυχρής φάσης μάρκετινγκ. Το βίντεο Crap δεν είναι η απάντηση, αν και οι προβολές διαφανειών μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικές.

Facebook Ads Carpet Bomb Strategy

(ENG) This is a local marketing technique. Typically, a radius or zip code based audience.
Where many local FB marketers go wrong is that they try to hyper-target within a small audience. The normal result is high CPM, CPA. Why?, no room for FB to give you any reach!
Facebook Ads Carpet Bomb Strategy is just the opposite, the only targeting in the GEO is age ranges and/or gender or both. This is accomplished by using cheap video ads to build an audience and build the brand. You will find that it is cheaper to do this than to hyper-target small audiences.
The primary purpose is to build an audience that is potentially interested in your offer. Those that have viewed 75% or more of your offer may be a great audience in your CARPET BOMBED audience.
The key is to have a great video that promotes the brand and has a CTA at the end to capture any takers during the cold marketing phase. Crap video is not the answer, though slide shows can be very effective.

By | 8 Φεβρουάριος, 2018 | Blog

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate »