Home » Blog » Branded Content (Facebook) | Επώνυμο Περιεχόμενο |

Branded Content (Facebook) | Επώνυμο Περιεχόμενο |

Branded Content (Facebook) – Επώνυμο Περιεχόμενο Τι είναι;

Το επώνυμο περιεχόμενο είναι το περιεχόμενο ενός δημιουργού ή εκδότη που προβάλλει, ή έχει επηρεαστεί από έναν επιχειρηματικό συνεργάτη με στόχο την ανταλλαγή αξίας.

Οι δημιουργοί είναι διασημότητες, άτομα με μεγάλη επιρροή ή δημόσια πρόσωπα. Οι εκδότες είναι εταιρείες και πρόσωπα που δραστηριοποιούνται στο χώρο των μέσων ενημέρωσης και κοινωνικής δικτύωσης. Οι επιχειρηματικοί συνεργάτες είναι επωνυμίες – εταιρείες, διαφημιζόμενοι, υπεύθυνοι μάρκετινγκ ή χορηγοί.

Branded Content (Facebook) | Επώνυμο Περιεχόμενο |

Τι μορφή έχει μια δημοσίευση branded content;

Μια δημοσίευση επώνυμου περιεχομένου εμφανίζεται ως προερχόμενη από έναν δημιουργό ή εκδότη μαζί (με τις λέξεις «με – with») έναν επιχειρηματικό συνεργάτη.

Στα μεταδεδομένα της δημοσίευσης εμφανίζεται η ετικέτα Με πληρωμή – Paid (με γκρι χρώμα δίπλα στη χρονική σήμανση).

Αν πρόκειται για προωθημένη δημοσίευση ή μη δημοσιευμένη διαφήμιση, εμφανίζεται η ετικέτα Χορηγούμενη – Sponsored , όπως στις υπόλοιπες διαφημίσεις στο Facebook.

Branded Content (Facebook) | Επώνυμο Περιεχόμενο |

Ποιες μορφές περιεχομένου μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μια δημοσίευση με branded content;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την δυνατότητα branded content σε συνδυασμό με τους παρακάτω τύπους δημοσιεύσεων και μορφές:

  • Φωτογραφίες
  • Βίντεο
  • Σύνδεσμοι (links)
  • Κείμενο
  • Άμεσα άρθρα
  • Βίντεο 360°
  • Live
  • Παρουσίαση διαδοχικών εικόνων
  • Καμβάς
  • Εναλλασσόμενες εικόνες

Ανάλογα με τον τύπο του περιεχομένου σας, υπάρχει περίπτωση να πρέπει να ακολουθείτε και άλλες πολιτικές εκτός από τις πολιτικές για το επώνυμο περιεχόμενο. Για παράδειγμα, αν θέλετε να δημοσιεύσετε ένα άμεσο άρθρο στο πλαίσιο δημοσίευσης επώνυμου περιεχομένου, πρέπει να συμμορφώνεται με τις Πολιτικές για τα Άμεσα άρθρα.

Προσθήκη συνεργατών στη λίστα εγκεκριμένων Σελίδων

Οι εγκρίσεις Σελίδων είναι μια ρύθμιση για τις Σελίδες που βοηθάει τους επιχειρηματικούς συνεργάτες να διασφαλίζουν ότι προστίθενται με ετικέτα μόνο στις δημοσιεύσεις επώνυμου περιεχομένου που θέλουν, κατά κανόνα από δημιουργούς ή εκδότες με τους οποίους έχουν συνάψει συμφωνία συνεργασίας.

Η ρύθμιση αυτή είναι απενεργοποιημένη από προεπιλογή, αλλά οι διαχειριστές των Σελίδων μπορούν να την ενεργοποιήσουν ή να την απενεργοποιήσουν οποιαδήποτε στιγμή, ανάλογα με τις ανάγκες τους.

Ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση εγκρίσεων Σελίδων

  1. Πηγαίνετε στη Σελίδα σας.
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις.
  3. Πατήστε Επώνυμο περιεχόμενο στο μενού.
  4. Στην ενότητα Εγκρίσεις Σελίδων, θα δείτε το ρυθμιστικό διακόπτη ενεργοποίησης και απενεργοποίησης (ΝΑΙ – ΟΧΙ).

Όταν έχει γίνει ενεργοποίηση

Όταν είναι ενεργοποιημένη η ρύθμιση «Εγκρίσεις Σελίδων», δεν επιτρέπεται η ανάρτηση δημοσιεύσεων στις οποίες έχει προστεθεί με ετικέτα συγκεκριμένος επιχειρηματικός συνεργάτης που δεν περιλαμβάνεται στη λίστα εγκεκριμένων συνεργατών. Ωστόσο, ο επιχειρηματικός συνεργάτης εξακολουθεί να μπορεί να εγκρίνει ή να αφαιρέσει μεμονωμένες δημοσιεύσεις στις οποίες έχει προστεθεί με ετικέτα από δημιουργούς ή εκδότες που δεν περιλαμβάνονται στη λίστα εγκεκριμένων συνεργατών του.

Έλεγχος των δημοσιεύσεων στις οποίες έχετε προστεθεί με ετικέτα

Οι επιχειρηματικοί συνεργάτες θα μπορούν να δουν όλες τις δημοσιεύσεις στις οποίες έχουν προστεθεί με ετικέτα και να παρακολουθούν την απόδοσή τους από την ενότητα Επώνυμο περιεχόμενο στην καρτέλα Δημοσιέυσεις για έλεγχο της Σελίδας τους. Δείτε παρακάτω ένα παράδειγμα.

Branded Content (Facebook) | Επώνυμο Περιεχόμενο |

Από τη στιγμή που θα εγκρίνει μια δημοσίευση, ο επιχειρηματικός συνεργάτης θα μπορεί να την προωθήσει παρότι δεν είναι ο αρχικός δημιουργός του περιεχομένου. 

Πως να προσθέσετε Σελίδες στη λίστα αξιόπιστων συνεργατών:

  1. Πηγαίνετε στις Ρυθμίσεις της Σελίδας σας.
  2. Πατήστε Επώνυμο περιεχόμενο.
  3. Πηγαίνετε στην ενότητα Προσθήκη εγκεκριμένων Σελίδων.
  4. Στο παράθυρο διαλόγου, γράψτε το όνομα της Σελίδας ή του επαληθευμένου προφίλ του συνεργάτη που θέλετε να προσθέσετε στη λίστα εγκεκριμένων συνεργατών.

Στο μέλλον, ο εγκεκριμένος συνεργάτης θα μπορεί να προσθέτει τη Σελίδα σας με ετικέτα ως επιχειρηματικό συνεργάτη, χωρίς περαιτέρω έγκριση.

Αν αφαιρέσετε μια Σελίδα από τη λίστα εγκεκριμένων συνεργατών, η Σελίδα σας θα εξακολουθήσει να εμφανίζεται ως χορηγός στις παλιότερες δημοσιεύσεις επώνυμου περιεχομένου αυτού του συνεργάτη, στις οποίες σας είχε προσθέσει με ετικέτα.

Μπορώ να αφαιρέσω την ετικέτα της Σελίδας μου από δημοσίευση branded content αν δεν έχει προστεθεί σωστά;

Ναι, οι επιχειρηματικοί συνεργάτες μπορούν να αφαιρούν ετικέτες branded content αν η Σελίδα τους δεν έχει προστεθεί σωστά ή αν δεν έχουν εξουσιοδοτήσει την προσθήκη ετικέτας. Δείτε πώς:

  1. Πηγαίνετε στα Στατιστικά στοιχεία της Σελίδας.
  2. Πατήστε την καρτέλα Επώνυμο περιεχόμενο.
    • Μπορείτε επίσης να πατήσετε την ειδοποίηση που λάβατε όταν προστεθήκατε με ετικέτα στη δημοσίευση επώνυμου περιεχομένου. Θα μεταφερθείτε στην καρτέλα Επώνυμο περιεχόμενο.
  3. Βρείτε τη δημοσίευση επώνυμου περιεχομένου από την οποία θέλετε να αφαιρεθείτε.
  4. Πατήστε τη Δημοσίευση για να δείτε τις λεπτομέρειες της δημοσίευσης.
  5. Πατήστε Αφαίρεση ετικέτας.
  6. Θα εμφανιστεί η επιλογή »να μην εμφανίζεται πλέον η Σελίδα μου με ετικέτα για αυτή τη δημοσίευση, αλλά αυτή η δημοσίευση μπορεί να συνεχίζει να εμφανίζεται οπουδήποτε αλλού στο facebook».
  7. Πατήστε Επιβεβαίωση στην οθόνη για αφαίρεση της ετικέτας.

Μπορείτε να δείτε τη λίστα με τις μπλοκαρισμένες Σελίδες στην καρτέλα Επώνυμο περιεχόμενο από τις Ρυθμίσεις της Σελίδας σας. Μπορείτε να μπλοκάρετε έως και 10 Σελίδες.

Αν θέλετε να έχετε μεγαλύτερο έλεγχο σε ό,τι αφορά τις Σελίδες που μπορούν να σας προσθέτουν με ετικέτα σε μελλοντικές δημοσιεύσεις επώνυμου περιεχομένου, ενεργοποιήστε τις εγκρίσεις Σελίδων.

Αν έχετε ενεργοποιήσει τις εγκρίσεις Σελίδων, η επιλογή «Μπλοκαρισμένες Σελίδες» δεν εμφανίζεται πλέον, καθώς δεν είναι πια απαραίτητο να μπλοκάρετε συγκεκριμένες Σελίδες.

 

Ποια στατιστικά στοιχεία μπορούν να λαμβάνουν οι επιχειρηματικοί συνεργάτες σχετικά με το branded content;

Οι χορηγοί μπορούν να χρησιμοποιούν τα Στατιστικά Σελίδας για να βλέπουν μετρήσεις για την απήχηση, την αλληλεπίδραση, τα συνολικά έξοδα καθώς και το κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις (CPM), για όλες τις δημοσιεύσεις με επώνυμο περιεχόμενο.

Οι χορηγοί που έχουν δικαιώματα διαχειριστή ή επιμελητή μπορούν να πατήσουν Κοινοποίηση και Προώθηση δημοσίευσης ή Προώθηση (ανάλογα τον εκδότη που έκανε την δημοσίευση) στα Στατιστικά Σελίδας για να προωθήσουν δημοσιεύσεις στις οποίες έχουν προστεθεί με ετικέτα.

Όταν χρησιμοποιείτε το κουμπί «Κοινοποίηση και προώθηση», ο μοναδικός διαθέσιμος στόχος είναι η αλληλεπίδραση με δημοσίευση Σελίδας.

Οι διαθέσιμοι στόχοι στη Διαχείριση διαφημίσεων είναι οι εξής:

  • Αλληλεπίδραση με δημοσίευση Σελίδας
  • Απήχηση
  • Κίνηση (διατίθεται μόνο μέσω Facebook και Messenger, όχι μέσω της εφαρμογής)
  • Μετατροπές (διατίθεται μόνο μέσω Facebook και Messenger, όχι μέσω της εφαρμογής

Σε αντίθεση με ό,τι ισχύει για τις Σελίδες, τα στατιστικά στοιχεία για το επώνυμο περιεχόμενο που έχει δημοσιευτεί από δημιουργούς/εκδότες μέσω των προφίλ τους δεν περιλαμβάνουν δεδομένα για την απήχηση, τα κλικ στη δημοσίευση και τα έξοδα. Οι χορηγοί έχουν, ωστόσο, τη δυνατότητα να βλέπουν τη συνολική αλληλεπίδραση από σχόλια, αντιδράσεις και κοινοποιήσεις. Οι χορηγοί μπορούν επίσης να κοινοποιούν και προωθούν δημοσιεύσεις επώνυμου περιεχόμενου δημιουργών/εκδοτών που προέρχονται από τα προφίλ τους.

Πρόσβαση στα στατιστικά στοιχεία της Σελίδα σας:

  1. Πηγαίνετε στη Σελίδα σας.
  2. Πατήστε Στατιστικά στοιχεία.
  3. Πατήστε Επώνυμο περιεχόμενο.
  4. Δείτε τα στατιστικά στοιχεία.

Τα συνολικά έξοδα δείχνουν όλα τα έξοδα που έχουν κάνει ο δημιουργός/εκδότης και ο επιχειρηματικός συνεργάτης, αλλά δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα κοινοποίησης και προώθησης.

Τα έξοδα και το κόστος ανά 1.000 εμφανίσεις (CPM) εμφανίζονται στο αρχικό νόμισμα που έχουν γίνει. Για παράδειγμα, αν ξοδέψατε 5 ευρώ, η συγκεκριμένη συναλλαγή δεν θα μετατραπεί σε δολάρια ΗΠΑ αλλά θα συνεχίσει να εμφανίζεται ως έχει σε ευρώ. Αν έχουν χρησιμοποιηθεί πολλά νομίσματα, τα συνολικά έξοδα και το CPM δεν θα εμφανίζονται συγκεντρωτικά, αλλά ξεχωριστά για κάθε νόμισμα. 

 Δημοσίευση branded content από τη Διαχείριση διαφημίσεων

    1. Για να δημιουργήσετε μια δημοσίευση branded content που θα λειτουργήσει και ως διαφήμιση μέσα από τη Διαχείριση διαφημίσεων, ξεκινήστε επιλέγοντας το στόχο σας. Προς το παρόν, υποστηρίζονται οι εξής στόχοι:
      • Αναγνωρισιμότητα επωνυμίας
      • Απήχηση
      • Προβολές βίντεο
      • Αλληλεπίδραση (αλληλεπίδραση με δημοσίευση και απαντήσεις για εκδήλωση)
      • Κίνηση (εφαρμογές και ιστότοποι/Messenger)
      • Εγκαταστάσεις εφαρμογής
      • Ανεύρεση υποψήφιων πελατών
      • Μετατροπές (εφαρμογές και ιστότοποι/Messenger)
    2. Ορίστε κοινό, προϋπολογισμό και χρονοδιάγραμμα.
    3. Επιλέξτε μορφή και κείμενο για τη διαφήμισή σας.
    4. Πηγαίνετε προς τα κάτω και πατήστε Εμφάνιση σύνθετων επιλογών.
    5. Στην ενότητα Επώνυμο περιεχόμενο, αρχίστε να γράφετε το όνομα της Σελίδας του επιχειρηματικού συνεργάτη σας στο πεδίο Ποιος είναι ο συνεργάτης σας γι’ αυτή τη δημοσίευση;

Branded Content (Facebook) | Επώνυμο Περιεχόμενο |

  1. Επιλέξτε τη σωστή Σελίδα για να προσθέσετε το συνεργάτη σας με ετικέτα.
  2. Ολοκληρώστε την προσαρμογή των ρυθμίσεων και πατήστε Υποβολή παραγγελίας.
  3. Στη διαφήμισή σας θα αναφέρεται η Σελίδα σας μαζί με τη Σελίδα του συνεργάτη.
    1. Δημιουργήστε τη δημοσίευσή σας στο πάνω μέρος του χρονολογίου της Σελίδας σας, όπως θα κάνατε κανονικά.

Branded Content (Facebook) | Επώνυμο Περιεχόμενο |

    1. Πατήστε το εικονίδιο
    2. Συμπληρώστε το όνομα του χορηγού στο πεδίο που θα εμφανιστεί.

      Σημείωση: Μπορείτε είτε να συμπληρώσετε τη διεύθυνση URL για τη Σελίδα του επιχειρηματικού συνεργάτη είτε να αρχίσετε να γράφετε το όνομα και να επιλέξετε τη σωστή Σελίδα από το αναπτυσσόμενο μενού που θα εμφανιστεί.

Branded Content (Facebook) | Επώνυμο Περιεχόμενο |

             3. Πατήστε Δημοσίευση.

Μην ξεχάσετε να προσθέσετε όλες τις απαραίτητες γνωστοποιήσεις, συμπεριλαμβανομένων αυτών που απαιτούνται για να υποδείξουν την εμπορική φύση του περιεχομένου που δημοσιεύετε.

Live μετάδοση με επώνυμο περιεχόμενο βίντεο από φορητή συσκευή (iOS και Android)

    1. Πηγαίνετε στη σελίδα σας (πρέπει να είστε διαχειριστής της Σελίδας στην οποία θέλετε να δημοσιεύσετε).
    2. Πατήστε Δημοσίευση.
    3. Πατήστε το εικονίδιο Branded Content (Facebook) | Επώνυμο Περιεχόμενο | με το κείμενο Προσθήκη χορηγού (θα εμφανίζεται μόνο στις επαληθευμένες Σελίδες).
    4. Επιλέξτε τη Σελίδα του χορηγού/επιχειρηματικού συνεργάτη από το αναπτυσσόμενο μενού.
    5. Επιλέξτε Live βίντεο και ξεκινήστε τη μετάδοση.

Branded Content (Facebook) | Επώνυμο Περιεχόμενο |

Δημοσίευση branded content από τα ΑΡΙ του Facebook

Ο ιστότοπος του Facebook για προγραμματιστές περιέχει πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία επώνυμου περιεχομένου μέσω των διάφορων API του Facebook.

  • Marketing API
  • Graph API
  • Live API
Τι μπορεί να κερδίσει ο διαφημιζόμενος από το branded content;

Η χρήση του branded content μπορεί να σας βοηθήσει στη στρατηγική μάρκετινγκ, σε δύο τομείς. Την στρατηγική πλευρά (μάρκετινγκ) και τη τεχνική πλευρά (μετρήσεις και δεδομένα που μπορείτε να λάβετε από τη λειτουργία).

Παρέχοντας το facebook αυτό το εργαλείο οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν το branded content χωρίς να εγείρουν ανησυχίες ή δυσαρέσκεια από το κοινό.

Αν πληρώνετε για να προωθήσετε ένα συγκεκριμένο προϊόν (ή το περιεχόμενό σας επηρεάζεται από οποιοδήποτε είδος «αξίας» από άλλο άτομο / προϊόν / εταιρεία), πρέπει να χρησιμοποιείτε αυτό το εργαλείο.

Branded Content (Facebook) | Επώνυμο Περιεχόμενο |

Το Facebook μπορεί να είναι μια ευέλικτη πλατφόρμα για τις επιχειρήσεις – επαγγελματίες που θέλουν να δημιουργήσουν branded content σε διάφορες μορφές, είτε πρόκειται για βίντεο, είτε για μηνύματα κειμένου είτε για ζωντανή ροή.
πηγή: facebook

By | 20 Μάρτιος, 2018 | Blog

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate »