Home » Blog » AdWords Keyword Planner 2018

AdWords Keyword Planner 2018

Αν δεν έχετε πραγματοποιήσει πρόσφατα έρευνα λέξης-κλειδιού στο πρόγραμμα AdWords Keyword Planner, υπάρχει μια νέα ενημέρωση στο περιβάλλον χρήστη που ενδεχομένως έχετε χάσει. Η νέα εμφάνιση στο AdWords Keyword Planner είναι πολύ πιο απλοποιημένη σε σχέση με την παλαιά έκδοση, και χρησιμοποιεί Google’s Design, ώστε να ταιριάζει με τη νέα έκδοση του AdWords. Υπάρχουν αρκετές ενημερώσεις τμημάτων που νομίζω ότι κάνουν το εργαλείο ευκολότερο στη χρήση και πιο χρήσιμο από πριν.

Τι είναι το AdWords Keyword Planner;

Το AdWords Keyword Planner είναι ένα εργαλείο που βοηθά τους διαφημιζόμενους να διερευνήσουν γρήγορα και να επεκτείνουν τις λίστες λέξεων-κλειδιών ενώ παράλληλα να βλέπουν δεδομένα σχετικά με την επισκεψιμότητα, τις τάσεις και το κόστος που μπορούν να αναμένουν. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις προσφορές και τους προϋπολογισμούς σας για να υπολογίσετε πώς μπορεί να έχετε επικερδή αποτελέσματα.

Χρησιμοποιώντας το AdWords Keyword Planner

Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας AdWords, κάνετε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού του κουμπιού με το κλειδί στο επάνω δεξιό τμήμα της γραμμής πλοήγησης. Στην ενότητα «Σχεδιασμός», επιλέξτε «Εργαλείο λέξεων-κλειδιών».
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|Η σελίδα που θα εμφανιστεί θα σας δώσει 2 επιλογές εύρεσης: μπορείτε να καταχωρίστε λέξεις, φράσεις ή ένα URL σελίδας σχετικά με την επιχείρησή σας για εύρεση νέων λέξεων-κλειδιών
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|

ή μπορείτε να καταχωρίστε ή επικολλήστε τις λέξεις-κλειδιά σας για λήψη μετρήσεων και προβλέψεων
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|

Για να χρησιμοποιήσετε μια προγενέστερη διαθέσιμη λειτουργία, επισκεφτείτε το προηγούμενο AdWords Keyword Planner κάνοντας κλικ τον σύνδεσμο Άνοιγμα προηγούμενου Εργαλείου σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|

 

Ας δούμε την εύρεση νέων λέξεων-κλειδιών

Προσθέτω μερικές λέξεις-κλειδιά και URL όπως, internet marketing, youtube, seo, internetuniversity.gr Επιλέξτε προσεκτικά τις λέξεις-κλειδιά. Μετά την εισαγωγή 3 λέξεων-κλειδιών, θα λάβετε προειδοποίηση ότι μπορείτε να εισαγάγετε έως και 3 λέξεις-κλειδιά και μια διεύθυνση URL. Αυτό είναι πολύ διαφορετικό από την προηγούμενη έκδοση του AdWords Keyword Planner, όπου μπορείτε να προσθέσετε κάτι που μοιάζει με απεριόριστες λέξεις-κλειδιά σε αυτό το σημείο.
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|Στην επόμενη οθόνη θα δείτε τις τάσεις όγκου αναζητήσεων, την επισκεψιμότητα και τις προτάσεις της Google.
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|

Η επάνω γραμμή πλοήγησης σάς επιτρέπει να αλλάξετε τις γεωγραφικές τοποθεσίες, την γλώσσα και το δίκτυα αναζήτησης Google. Μπορείτε επίσης να δείτε διαφορετικά χρονικά πλαίσια, αλλάζοντας την ημερομηνία. Η Google επίσης σας δείχνει τις τάσεις όγκου αναζητήσεων αθροιστικά καθώς και σε κινητές συσκευές. Απλά τοποθετήστε το ποντίκι πάνω από τις γραμμές του γραφήματος για να δείτε πληροφορίες.

Τώρα ας προχωρήσουμε στην προτεινόμενη ενότητα λέξεων-κλειδιών.
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|

Το φιλτράρισμα πλέον είναι πολύ πιο εύκολο. Από προεπιλογή εξαιρεί ιδέες για ενηλίκους. Μια άλλη λειτουργία που μου αρέσει σχετικά με αυτήν την ενημέρωση είναι η δυνατότητα προσθήκης, αναδιάταξης και αποθήκευσης των στηλών σας. Για να το κάνετε αυτό, απλά κάντε κλικ στο κουμπί στήλης (μοιάζει με 3 ορθογώνια) δεξιά στο πλάι της πλοήγησης,δίπλα από το χωνί (φίλτρο). 
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|Επιλέξετε, οργανώστε και αποθηκεύσετε τις στήλες σας όπως προτιμάτε.

Προσθήκη προτεινόμενων λέξεων-κλειδιών

Όταν συναντήσετε μια λέξη-κλειδί που θέλετε να αποθηκεύσετε, κάντε κλικ στο πλαίσιο αριστερά. Θα δείτε ότι έχει επιλεγεί με ένα μπλε σημάδι επιλογής.
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|

Αφού επιλέξετε όσες θέλετε να αποθηκεύσετε, μπορείτε να δημιουργήσετε νέα ομάδα διαφημίσεων για να προσθέσετε τις λέξεις-κλειδιά καθώς και τον τύπο αντιστοίχισης. Στη συνέχεια, κάνετε κλικ στο κουμπί «Προσθήκη στο σχέδιο». Όταν το κάνετε αυτό, στη στήλη «Κατάσταση λογαριασμού» θα συμπληρωθεί μια γκρι ένδειξη «Στον λογαριασμό».
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|

Αφού επιλέξετε όλες τις λέξεις-κλειδιά σας, ας ρίξουμε μια ματιά στην Επισκόπηση σχεδίου.
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|

Αυτό είναι το αγαπημένο μου χαρακτηριστικό του ενημερωμένου AdWords Keyword Planner λόγω της εύκολης ερμηνείας των αποτελεσμάτων. Θα έχετε μια επισκόπηση υψηλού επιπέδου, εκτιμήσεις της Google για λέξεις-κλειδιά, συσκευές (κινητά τηλέφωνα, συσκευές tablet, επιτραπέζιοι υπολογιστές, και για τοποθεσίες.

Στο πίνακα Λέξεις-κλειδιά, μπορείτε να ταξινομήσετε τα αποτελέσματα κατά κλικ, καθώς και να επιλέξετε μετρήσεις για διαφορετική προβολή των δεδομένων.
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|

Στο πίνακα Συσκευές, μπορείτε να τοποθετήσετε το δείκτη του ποντικιού στις διάφορες γραμμές του γραφήματος για να δείτε λεπτομέρειες σχετικά με τις εκτιμήσεις της Google.

Στο πίνακα Τοποθεσίες μπορείτε να επιλέξετε διάφορες μετρήσεις για να δείτε εκτιμήσεις αποτελεσμάτων διαφορετικών κορυφαίων περιοχών σε σχέση με το κόστος, τα κλικ, και τις εμφανίσεις, που θα επηρεάσουν την επισκεψιμότητα.
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|

Εάν θέλετε να δείτε Προβλέψεις ομάδων διαφημίσεων, μπορείτε να κάνετε κλικ αριστερά στην επιλογή Ομάδες διαφημίσεωνΗ προβολή «Ομάδες διαφημίσεων» θα σας δείξει τη συνολική πρόβλεψη επισκεψιμότητας για τις διάφορες ομάδες διαφημίσεών σας. Μπορείτε εύκολα να κάνετε ΛΗΨΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ή να κάνετε ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ σας.
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|

Εάν θέλετε να δείτε ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ και ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ για επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά, μπορείτε να τις βρείτε από την ενότητα «Λέξεις-κλειδιά» στην αριστερή πλοήγηση. Υπάρχει μια επιλογή να πειραματιστείς με τα bids αλλάζοντας την τιμή, κάνοντας κλικ στο πεδίο μεγ. CPC
AdWords Keyword Planner |Νέο Αναβαθμισμένο 2018|

Παρόμοια με την προβολή των πληροφοριών από την ενότητα Ομάδες διαφημίσεων, μπορείτε να κάνετε ΛΗΨΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ή να κάνετε ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΣΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ σας για μεταγενέστερη χρήση.

Συμπέρασμα

Αυτή είναι μια πρώιμη κυκλοφορία της νέας εμπειρίας στο Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών, επομένως ίσως να μην μπορείς να το δεις στο λογαριασμό σου ακόμη. Συνολικά, για το ενημερωμένο AdWords Keyword Planner (εργαλείο προγραμματισμού λέξεων-κλειδιών) θα χρειαστείς λίγο χρόνο να το συνηθίσεις, αλλά είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο που επιτρέπει στους διαφημιζόμενους να αναζητούν γρήγορα και αποτελεσματικά νέες λέξεις-κλειδιά και να προβάλλουν εκτιμήσεις απόδοσης αυτών.
*Για να κατανοήσεις καλύτερα την όλη διαδικασία, δες το σχετικό βίντεο εδώ.

By | 10 Απρίλιος, 2018 | Blog

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate »