Home » Blog » 7 Τρόποι για να Κερδίσετε Πελάτες

7 Τρόποι για να Κερδίσετε Πελάτες

7 Τρόποι για να Κερδίσετε ΠελάτεςΟι πελάτες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, κάνοντας μια αναζήτηση μπορεί να ανακαλύψουν μια εντελώς νέα ιδέα. Η νέα ιδέα μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ της επιχείρησή σας και του ανταγωνισμού.

1. Εξετάστε την τοποθεσία και την ευκολία στους πελάτες

Σε έναν κόσμο όπου οι καταναλωτές αναμένουν να έχουν τα πάντα στα χέρια τους, οι επιχειρήσεις και οι επαγγελματίες πρέπει να προσφέρουν ευέλικτες επιλογές παράδοσης και παραλαβής για να εξασφαλίσουν την πώληση.

Σκεφτείτε τη στόχευση ανά τοποθεσία για να προσεγγίσετε τους ανθρώπους όχι μόνο με το που κινούνται, αλλά και με βάση το πού βρίσκονται. Εξετάστε τις επιλογές παράδοσης των προϊόντων σας. Βεβαιωθείτε ότι εμφανίζετε το απόθεμα προϊόντων σας στο διαδίκτυο, έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν εύκολα να δουν τι υπάρχει στο απόθεμα και πού.

2. Βοηθήστε τον ενημερωμένο καταναλωτή

Οι επιχειρήσεις πρέπει είναι χρήσιμες στους πελάτες σε όλη τους την πορεία προς την αγορά.

Οι διαφημίσεις δεν πρέπει πάντα να επικεντρωθούν σε μια συναλλαγή. Βοηθήστε τον πελάτη σε όλη τη διάρκεια της ερευνητικής διαδικασίας αγοράς και προωθήστε το εμπορικό σήμα σας ως αξιόπιστο από νωρίς.

3. Η αναζήτηση θα οδηγήσει σε ανακάλυψη

Συνεχώς πρέπει να βελτιώνετε την κατανόησή σας για το ταξίδι του πελάτη. Αποκωδικοποιείτε κάθε βήμα της διαδρομής του για αγορά. Σκεφτείτε πέρα ​​από το τελευταίο κλικ.

4. Σκεφτείτε την προώθηση συμπληρωματικών κατηγοριών προϊόντων

Σκεφτείτε τους πελάτες σας ολιστικά και να ξέρετε ότι μια φαινομενικά άσχετη αναζήτηση θα μπορούσε να προκαλέσει ενδιαφέρον για την επιχείρησή σας. Εξετάστε τη συνεργασία με άλλες επιχειρήσεις με διαφορετικά προϊόντα (αλλά σχετικά με το δικό σας)  και την στοχευμένη διαφήμιση για να προσεγγίσετε παρόμοιο κοινό πελατών.

5. Προετοιμαστείτε για το απροσδόκητο

Μεγιστοποιήστε την παρουσία σας σε εκείνους τους χώρους όπου οι άνθρωποι μπορούν να αλλάξουν πορεία και να εξετάσουν σχετικά προϊόντα με τα δικά σας.

6. Μην υποτιμάτε τη δύναμη της αξιολόγησης ενός προϊόντος από πελάτες

Λάβετε σοβαρά τη σημασία των αξιολογήσεων και της αντίληψης των καταναλωτών στο διαδίκτυο. Εξετάστε την δημιουργία – προώθηση αυτών των διαφημίσεων και μηνυμάτων που αξιολογούν θετικά το προϊόν σας.

7. Θυμηθείτε ότι ο κόσμος είναι ‘’κινητός’’

Αναγνωρίστε το ρόλο που παίζουν οι κινητές συσκευές στην ερευνητική διαδικασία ενός πελάτη. Προσανατολίστε πρωτίστως την διαφημιστική σας εκστρατεία και τα σχέδια στόχευσης σε εκείνο τον πελάτη που έχει πολλαπλές επιλογής σύνδεσής με το διαδίκτυο.

πηγή: think google

By | 1 Φεβρουάριος, 2018 | Blog

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate »